Sześć lat temu pisałam:
Dziś świat zrobił się strasznie pragmatyczny. Ludzie chcą wiedzieć przede wszystkim:
- jak zarobić/ zaoszczędzić, nie stracić,
- jak zrobić wrażenie,
- jak rozwiązać problem x, y, z .
By zarobić na własnych produktach, nie wystarczy dziś prosta reklama, ginąca w lesie innych reklam. Nie wystarczy marketing adresowany nawet najbardziej osobiście. List trąci myszką, e-mail ginie w powodzi e-spamu.
Dziś trzeba zbudować wokół siebie publiczność (najlepiej usieciowioną) i karmić ją. Permanentnie, przyciągająco, pożywnie.
I dziś, po sześciu latach zasada 4P na wszystkich rynkach wciąż ma się dobrze dobrze. A zatem niech żyje zasada 4P:
Przyciągaj/Przygarniaj
Podtrzymuj
Pożywiaj/ Przytulaj
Posilaj
Zasada 4P |
*Zostaw komentarz. Dla Ciebie to chwila, dla mnie ważna wskazówka.
** Jeśli Ci się podobało, prześlij ten wpis dalej. Sprawisz, że moja praca przyda się kolejnym osobom.
***Polub Content i Marketing na Facebooku.
** Jeśli Ci się podobało, prześlij ten wpis dalej. Sprawisz, że moja praca przyda się kolejnym osobom.
***Polub Content i Marketing na Facebooku.
Komentarze
Prześlij komentarz
Komentujcie, dopisujcie, nadpisujcie :)