Jeszcze chwileczka i podzielę się z wami moimi przemyśleniami na temat marketingu koloru. A dziś cytat o istotności koloru w komunikacji w ogóle. Bo o ile bezbłędnie na ogół wiążemy kolor z budowaniem nastroju/nastrojów czy prestiżu, o tyle mniej z narzędziem komunikacyjnym do przekazywania wiadomości. Warto więc zapamiętać co myśli o kolorze w w komunikacji Cai Guo-Qiang, jeden z najbardziej znanych zachodnio-koreańskich artystów – używający w roli mediów między innymi fajerwerków. Media mówią o nim często –„artysta wybuchowy”, „tańczący z fajerwerkami”.
„ Dzięki nieświadomemu wpływowi na nas fizjologicznie i psychologicznie, kolor jest nie tylko najważniejszym elementem stylistycznym w tworzeniu nastroju, ale jest także najważniejszym narzędziem komunikacyjnym do przekazywania wiadomości”.
Teraz czas na Ciebie.
Blogowanie to gra zespołowa.
* Zostaw komentarz. Dla Ciebie to chwila, dla mnie ważna wskazówka.** Jeśli Ci się podobało, prześlij ten wpis dalej. Sprawisz, że moja praca przyda się kolejnym osobom.
***Polub Content i Marketing na Facebooku.
Komentarze
Prześlij komentarz
Komentujcie, dopisujcie, nadpisujcie :)