Kobiety na ogół mają jedno podstawowe pytanie: Czy Ty mnie jeszcze lubisz/kochasz?
Pytanie to rzekomo absolutnie nie istnieje w głowach mężczyzn, których podobno wcale trawi myślenie ani o seksie, ani o piwie, ale o ich aktualnym miejscu w hierarchii (w pracy, związku i innych organizacjach) i o rozwiązaniach bieżących problemów. Tak przynajmniej utrzymuje Deborah Tannen, amerykańska psycholingwistka, autorka między innymi książki Ty nic nie rozumiesz! Kobieta i mężczyzna w rozmowie.
KCP, czyli Kobiecy Cenzor Powszedni
A ja myślę, że to nastawienia kobiety na bycie lubianą/ kochaną rodzi w niej wewnętrznego cenzora. Takiego gościa, który limituje jej czas pracy i czas wolny, określa jej hobby i …normy dla jej wyglądu. Takiego cenzora, która ujawnia się w najmniej odpowiednich momentach, który rodzi wyrzuty sumienia – lęk przed złą oceną partnera, jego przyjaciół i własnych niby przyjaciół i niby przyjaciółek.Sposób na wewnętrznego cenzora
Wydaje się, że w to co napisałam wyżej wierzą też też niektóre marki – pro kobiece. Pro kobiece w swojej komunikacji z kobietami. Uprawiają więc taką komunikację, która nie dyktuje lecz podpowiada (#wszystkieKobietySąPiękne), nie limituje kobiecości (#kobiecośćBezLimitu), nie wymusza (#stopStereotypom), itd...Uprawiają taką komunikację, która nie zna słów: powinnaś, musisz, masz obowiązek, ogarnij się albo „w dobrym tonie jest”. Taką komunikację, która wspiera w blokowaniu wewnętrznego cenzora, która inspiruje i motywuje do bycia sobą, która jak orzeźwiająca/otrzeźwiająca bryza niesie w świat hasła:
Nie przepraszaj, bądź sobą!
Nie przepraszaj, żyj!
Nie przepraszaj, żyj!
Bądź sobą i lśnij!
Nadużywanie grozi osamotnieniem.
Babska copywriterka |
Może zainteresują Cię także
Bądź na fali i do kobiety mów jak do kobiety
Nieidealne są trendy
Smażone zielone pomidory, czyli niech żyją opowieści
Będą w modzie grube?
Teraz czas na Ciebie.
Blogowanie to gra zespołowa.
* Zostaw komentarz. Dla Ciebie to chwila, dla mnie ważna wskazówka.** Jeśli Ci się podobało, prześlij ten wpis dalej. Sprawisz, że moja praca przyda się kolejnym osobom.
***Polub Content i Marketing na Facebooku.
Komentarze
Prześlij komentarz
Komentujcie, dopisujcie, nadpisujcie :)