Na złość pogodzie i przyrodzie, grudzień otwiera Dzień Czerwonego Jabłka. Jabłko jakie jest, każdy widzi. Rzecz jasna, że każdy widzi inaczej, zwłaszcza czerwone jabłko. Dajmy na to, taki człowiek marketingu widzi jabłko jako produkt związany z pierwszym wezwaniem do akcji i z pierwszą udaną konwersją! Naprawdę trudno oprzeć się wrażeniu, że pierwszą copywriterką była biblijna Ewa!
No i trudno oprzeć się wrażeniu, że jednak pierwszą copywriterką była biblijna Ewa!
Teraz czas na Ciebie.
Blogowanie to gra zespołowa.
* Zostaw komentarz. Dla Ciebie to chwila, dla mnie ważna wskazówka.** Jeśli Ci się podobało, prześlij ten wpis dalej. Sprawisz, że moja praca przyda się kolejnym osobom. ***Polub Content i Marketing na Facebooku. |
Komentarze
Prześlij komentarz
Komentujcie, dopisujcie, nadpisujcie :)