Pewnie część z Was już ma gotową odpowiedź na tytułowe pytanie: Czego potrzebuje pisanie użytkowe? Taki copywriting na przykład. Zaryzykuję, że większość z Was uważa, że wystarczą w nim talent i doświadczenie. Tymczasem ja obstawiam jeszcze jeden punkt – wiedzę. Za Leonardem da Vinci, a jakże ¬ jak cytować, to najlepszych:
„Ci, którzy lubują się praktyce bez wiedzy, podobni są do żeglarza, co wsiada do łodzi bez steru i busoli i nigdy nie ma pewności, dokąd jedzie. Malarz, który maluje według praktyki i sądu oku, bez udziału rozumu, jest jak zwierciadło, które odbija w sobie wszystkie przed nim przedmioty, nie mając ich”.Mieć pełną władzę nad prezentowaniem przedmiotów i emocjami, które wywołuje ta prezentacja – to marzenie niejednego malarza, pisarza i ….copywritera. Czy to się nazywa profesjonalizm?
Teraz czas na Ciebie.
Blogowanie to gra zespołowa.
* Zostaw komentarz. Dla Ciebie to chwila, dla mnie ważna wskazówka.** Jeśli Ci się podobało, prześlij ten wpis dalej. Sprawisz, że moja praca przyda się kolejnym osobom.
***Polub Content i Marketing na Facebooku.
Komentarze
Prześlij komentarz
Komentujcie, dopisujcie, nadpisujcie :)