„Działania marketingowe są zbyt istotne, aby mogły być pozostawione specjalistom od marketingu.”
(David Packard)
To dobry cytat na wzmocnienie dla wszystkich ludzi treści w marketingu. No może przydałaby mu się lekka korekta. Dopisałabym słowo „wyłącznie”, co dałoby brzmienie „[…] zbyt istotne, aby mogły być pozostawione wyłącznie specjalistom do spraw marketingu”.
To cytat szczególnie krzepiący dla tych, którzy próbują swych sił w content marketingu – dla humanistów i wszystkich kreatywnych w słowach, frazach i dłuższych przekazach słownych, w obrazach – tych statycznych i tych ruchomych. To cytat dla wszystkich hodowców i fanów Fioletowych Krów.
Dla wszystkich, którzy jeszcze nie zetknęli się z ideą fioletowej krowy przypomnienie: Fioletowa Krowa (Purple-Cow) to to szósty punkt 6P. Po: product (produkt), price (cena), promotion (promocja), positioning (plasownie), publicity (reklama), packaging (opakowanie), pass-along (rekomendacja), permission (przyzwolenie). To wyjątkowość i niepowtarzalność.
To idea Setha Godina!
Teraz czas na Ciebie.
Blogowanie to gra zespołowa.
* Zostaw komentarz. Dla Ciebie to chwila, dla mnie ważna wskazówka.** Jeśli Ci się podobało, prześlij ten wpis dalej. Sprawisz, że moja praca przyda się kolejnym osobom.
***Polub Content i Marketing na Facebooku.
Komentarze
Prześlij komentarz
Komentujcie, dopisujcie, nadpisujcie :)