W nawiązaniu do idei opiekowania się treściami innych, moja dzisiejsza piąteczka.
1. Dla wszystkich zainteresowanych kolorem i w podsycaniu apetytu, i w marketingu. Tym razem o wściekle czerwonym burgerze od Burger Kinga. O połączeniu gastro-przyciągania czerwonego (tak, tak na czerwone najbardziej leci ślinka!) i oferty limitowanej. Efekt murowany. Więcej pod adresem.
2. Dla wszystkich zainteresowanych życiem w mediach społecznościowych i obyczajowością w Sieci, a szczególnie „memologią” praktyczną i teoretyczną: o memach prawie wszystko. Czym są? Co mogą? Kto i jak bardzo je lubi? Co one lubią? A mówiąc w skrócie lubią: rozśmieszać, budować poczucie wspólnoty, być w sieciowym obrocie – memy to stworzenia z gatunku: „szerorodne”. Poza tym wiele innych memologicznych detali i danych statystycznych, a wszystko tutaj.
3. Dla wszystkich, którzy przymierzają się do przeprowadzania konkursów na Facebooku. O tym, jak robić to zgodnie z prawem i skutecznie. Wiedzieliście na przykład o tym, że jeśli chcecie stworzyć konkurs, w którym laureaci będą wybierani drogą losowania lub przypadku, to Waszym obowiązkiem jest uzyskanie pozwolenia od dyrektora właściwej izby celnej ? Więcej pod tym adresem. A o tym, jak nieświadomie nie zamienić swojej akcji promocyjnej w grę losową tutaj.
4. Dla wszystkich zainteresowanych miejscami wspólnymi pomiędzy content marketingiem i SEO. W tym 7 rad, co zrobić aby SEO i content działały w symbiozie.
5. Dla wszystkich, którzy chcieliby wiedzieć o SEO wszystko (lub prawie wszystko), a boją się zapytać, darmowy podręcznik pod adresem. A tu między innymi o tym jak być SEO wystarczalnym: co trzeba wiedzieć, jak i gdzie trzeba działać, jakich narzędzi trzeba używać i mnóstwo innych wskazówek. Lektura obowiązkowa dla SEO debiutantów, specjalistów od content marketingu, właścicieli stron WWW i blogów.
Smacznej lektury!
Teraz czas na Ciebie.
Blogowanie to gra zespołowa.
* Zostaw komentarz. Dla Ciebie to chwila, dla mnie ważna wskazówka.** Jeśli Ci się podobało, prześlij ten wpis dalej. Sprawisz, że moja praca przyda się kolejnym osobom.
***Polub Content i Marketing na Facebooku.
Komentarze
Prześlij komentarz
Komentujcie, dopisujcie, nadpisujcie :)