Dziś nad ranem ułożył mi się jeszcze post-dodatek do wczorajszego wpisu o istocie i korzyściach z opiekowania się treściami, czyli z content curation. Takie podsumowanie w pięciu punktach. Nazwałam je umownie filarami opieki nad treściami.
I oto to, co moim zdaniem, najważniejsze w content curation:
- Dzielenie się wyszukanymi treściami w sposób subiektywny, tj.
opatrzony nie tylko linkami, ale i opisami, komentarzami, kontekstem… - Zorientowanie na ściśle określony temat czy przedmiot
- Zaadresowanie do ustalonego audytorium
- Wysoka jakość polecanych treści
- Aktualność polecanych treści
- Systematyczność polecania
Co o tym myślisz?
Teraz czas na Ciebie.
Blogowanie to gra zespołowa.
* Zostaw komentarz. Dla Ciebie to chwila, dla mnie ważna wskazówka.** Jeśli Ci się podobało, prześlij ten wpis dalej. Sprawisz, że moja praca przyda się kolejnym osobom.
***Polub Content i Marketing na Facebooku.
Komentarze
Prześlij komentarz
Komentujcie, dopisujcie, nadpisujcie :)