Nie bardzo wiadomo, kto i kiedy po raz pierwszy wspomniał o recyklingu treści jako ważnej taktyce w działaniach przez treści: blogowe, wizerunkowe, marketingowe. Ja po raz pierwszy pisałam o recyklingu treści jesienią ubiegłego roku.
I zanim podzielę się z Wami moim aktualnym spojrzeniem na to, czym jest recykling treści, jak go uprawiać i jak na nim korzystać, dzisiaj graficznie przedstawiam moje z nim skojarzenia. I nie są to skojarzenia teoretyczne, bo przepłukiwaniem, sortowaniem i odświeżaniem treści zajmuję się praktycznie. Testuję różne rozwiązania, na stronach WWW, blogach i poza nimi.
I z góry zapewniam, że recykling treści – tak jak ja go widzę – nie ma nic wspólnego z republikowaniem, repostowaniem czy „odgrzewaniem starego kotleta”.
Recykling treści w chmurze słów Teraz czas na Ciebie.
Blogowanie to gra zespołowa.
* Zostaw komentarz. Dla Ciebie to chwila, dla mnie ważna wskazówka.
** Jeśli Ci się podobało, prześlij ten wpis dalej. Sprawisz, że moja praca przyda się kolejnym osobom. ***Polub Content i Marketing na Facebooku. |
Komentarze
Prześlij komentarz
Komentujcie, dopisujcie, nadpisujcie :)