Dziś content marketing jest modny. Mówi o nim każda
agencja marketingowa. Mówią specjaliści od SEO, a także właściciele specjalnych
platform (sieci content marketingowych), które umożliwiają wzmacnianie firmowych działań marketingowych – przez pomoc
w tworzeniu autorskich treści, publikowaniu ich, promowaniu i automatyzowaniu
ich „rozsiewania” oraz pomiaru efektu tych zasiewów. Do wzbierającego
nurtu content marketingu chętnie przyłączają się też copywriterzy, widząc w nim
szansę na rozszerzenie pola dotychczasowych usług.
Czym zatem jest content marketing, ten bohater już
drugiego marketingowego sezonu w Polsce? Jest na pewno strategią ekologicznego,
nieinwazyjnego, nieagresywnego, zintegrowanego, przychodzącego (niepotrzebne
skreślić) zdobywania widoczności i rynkowej przewagi przez wydawanie
autorskich treści – aktualnych, użytecznych,
angażujących, budujących i integrujących firmową publiczność. Firma wydawcą?
Dokładnie tak. Co więcej, nie ma w tym nic nowego.
Udowadniają to amerykańskie historie
content marketingu, bo też w USA rozwijał się najbujniej i
najbardziej spektakularnie. Jeśli ktoś jest ciekaw, jaka była historia amerykańskiego content marketingu wystarczy zajrzeć na You Tube`a.
Video historie content marketingu |
Video historia content marketingu wg.Content Marketing Institute |
Video historia content marketingu wg.Content Marketing Institute |
Video historia content marketingu wg.Content Marketing Institute |
Video historia content marketingu wg.Content Marketing Institute
Teraz czas na Ciebie.
Blogowanie to gra zespołowa.
* Zostaw komentarz. Dla Ciebie to chwila, dla mnie ważna wskazówka.
** Jeśli Ci się podobało, prześlij ten wpis dalej. Sprawisz, że moja praca przyda się kolejnym osobom. ***Polub Content i Marketing na Facebooku. |
Komentarze
Prześlij komentarz
Komentujcie, dopisujcie, nadpisujcie :)